Avalikult jõuliselt ajakirjanduseetika printsiipide eest seisnud Äripäev on tasakesi asutanud turundus- ja kommunikatsioonibüroo Äripäev AGENTUUR, mis läheneb ettevõtjatele pakkumisega muuhulgas Äripäeva veergudel arvamusliidriks kerkida.

Nii Äripäeva peadirektor kui peatoimetaja kinnitavad, et peavad eetikapõhimõttest jätkuvalt kinni ning välistavad kommunikatsiooniagentuuri abiga eelise saamise. Samal ajal otse agentuuri poole pööduda ei saa - nende olemasolu kohta kusagilt infot ega kontakte ei leia.

Äripäeva kommunikatsioonibüroo tegutseb Äripäeva nime ja domeeni alt, tehes sellest oma selge eelise, nimigi on valitud seda rõhutades: Äripäev AGENTUUR. Nõnda saadetakse ka potentsiaalsetele klientidele kirju @aripaev.ee aadressidelt, nii et ettevõtja, kes postkasti avab, võib esialgu pidada pöördumist ekslikult ajakirjaniku läkituseks. Kirja sees aga pakutakse muuhulgas võimalust teha potentsiaalsest kliendist oma valdkonna arvamusliider.

"Bonnier Group`i kuuluva AGENTUURi Eestisse toomisega avaneb Äripäeval võimalus pakkuda kvaliteetset ja sihtrühmi kõnetavat turundus- ja kommunikatsioonilahendusi ka väljaspool Äripäeva kanaleid," seisab pöördumises. "Arvamusartiklite jõud on suur ja meediakanalites pidev pildis olemine vajalik." Seega laseb kiri arvata, et pääs Äripäeva veergudele on garanteeritud, kuid võimalused võivad olla laiemadki.

Pakutavate teenustena loetleb Äripäeva turundus- ja kommunikatsioonibüroo avalike suhete strateegilist nõustamist, pressiteadete koostamist ja teisi PR-teenuseid, samuti loovlahendusi, sisustrateegiat, foto- ja videolugusid, reportaaže, tekste kodulehe või blogi jaoks.

Loe pikemalt ERR-ist!