Starbucks teatas täna, et plaanib järgmise viie aasta jooksul avada kogu maailmas 12 000 uut kohvikut, mis tähendaks, et aastaks 2021 võiks ettevõte uhkustada juba umbes 37 000 kohvikuga.

Samuti on plaan avada uued röstikojad näiteks Shanghais, Tokyos, New Yorgis ja kusagil Euroopas.

Starbucksil on plaan uuendada ka brändi kontseptsiooni, laiendades oma haaret varasemast enam ka tavapoodide tasandini. See tähendab sisuliselt, et ettevõttel on plaan hakata pakkuma suuremat valikut pudelisse pruulitud kohvijooke, mida saaks tarbida ka kodust lahkumata.

Ehkki praeguseks on teada, et kohvikuketi fookus on Hiinal, kus avatakse 12 000 kohvikust vähemalt 2500 söögikohta, ei ole ettevõte veel avalikustanud teiste kohvikute asukohta.

Baltikumiga on Starbucks flirtinud üsna pikalt. Arvestades, et firma lubab suurt "globaalset" laienemist, peaks kohvikuketi fännid kindlasti pöidlaid pihus hoidma, kuna see teade võib tähendada ka Baltikumi laienemist.

Veel mõned aastad tagasi levis meedias jutt sellest, nagu oleks ettevõttel plaan enda kohvikutega ka Baltikumi laieneda, ent üsna pea sai selgeks, et tegemist oli vaid kuulujutuga.

Septembris teatas kohvikukett Delfi päringu peale selle kohta, millal Starbucksi võiks siinsetel tänavatel kohata, et ettevõte otsib alati võimalusi veelgi suurema hulga uute potentsiaalsete klientideni jõudmiseks, kuid et tänasel päeval ei ole ainsatki plaani avada kohvikuid Eestis, Lätis ega Leedus.

Samas on viimasel ajal Eestisse tuleku plaanidest teatanud mitmed teised kauaigatsetud restoraniketid, nagu näiteks KFC ja Pizzahut, nii et loodetavasti ei jäta Starbucks laienemise plaanidega seoses ka eestlasi kuivale.