Pesupehmendajate populaarsus on järk-järgult kahanenud juba aastaid, kirjutab Wall Street Journal.

Näiteks Ameerika Ühendriikides kukkus pesupehmendajate müük 2007. ja 2015. aastate vahel 15 protsendi võrra.

Saksa ettevõttes Henkel töötav Bibie Wu ütles, et põhjus, miks pesupehmendajatel halvasti läheb, peitub selles, et Y-põlvkonna noored on keskkonnateadlikud ja ei taha kasutada üleliigseid kemikaale.

Ent Shailesh Jejurikar, Procter & Gamble'i esindaja, pakub aga märksa lihtsama seletuse: Y-põlvkonna noored lihtsalt ei tea, mis pesupehmendaja on ning mille jaoks seda kasutatakse.

Pesupehmendaja oli ülipopulaarne 1960. aastatel, mil pesu tuli sageli masinast välja kareda ja kraapivana. Nüüd on aga pesuvahendid niivõrd palju arenenud, et otsest vajadust pehmendaja osas ei pruugigi tarvis olla.