"Juhtusin kõrvalt nägema olukorda, kus nooruk oli ostnud Prismast hunniku kingitusi, lootes lasta need vastavalt reklaamile Prismas pakkida," edastas toimetusele kirjutanud pealtnägija.

"Kui nooruk pöördus murega infoletti, sai ta vastuseks, et nemad ei tea millal pakkija tuleb ega ole üldse kursis, et Prisma selle teenuse eest maksaks. Reklaam pakub samas Prismas ostetud kingitustele tasuta pakkimist," kirjutas mees.

Prisma nimel kommenteeris vahejuhtumit Kadri Lainas.

Ostame Tallinas pakkimisteenust ettevõtelt K-Cordisk. Sel päeval osutasid Kristiine Prismas pakkimisteenust ühe pere inimesed, kes jäid paraku liiklusesse kinni ning hilinesid.

Nad küll andsid sellest kiiresti oma kontaktile teada, kuid paraku info ei liikunud. Loomulikult oleks pidanud Kristiine infoleti töötajad oskama noorukit veidi paremini aidata ja asjasse selgust tuua.

Meil on väga kahju, et selline olukord aset leidis, aga loodame väga, et kingitused said siiski kenasti pakitud ja kingituse saajatel oli kinkidest palju rõõmu!