"13.-19. detsembrini oli Rimi terminalis võimalik keerutada õnneratast, mille tulemusel väljastati 5% sooduskupong. 31. detsembril esitasin kupongi kassapidajale, kuid selgus, et see ei kehti," kirjutab lugeja.

Midagi konkreetsemalt ei osanud poe klienditeenindajad tema sõnul öelda ja kehtivuskuupäeva ei olnud kupongil märgitud.

Lugeja sõnul pakuti talle varianti teha teha ost ning 5% ostusummas oleks kantud Rimi rahas kaardile. "Viieprotsendiline soodustus toidupoes ei tee kedagi rikkamaks või vaesemaks, asi on suhtumises," oli lugeja pahane.

Vastab Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats:

"13.-19. detsembrini oli Rimi terminalis õnneratta kampaania, mille tulemusena sai klient endale võita erinevaid auhindu, nende hulgas 5-protsendiline sooduskupong.

Sooduskupong kehtis kaupluses, kust klient kupongi võitis, selsamal päeval. Sellekohane info oli kliendile näha ka terminalis, kust ta kupongi välja trükkis. Kümned tuhanded inimesed, kes sarnase kupongi said, märkasid seda infot ja kasutasid ka kupongi selleks ettenähtud perioodil.

Paraku jäi kupongile selle kehtivusaeg seekord märkimata ning seepärast peame tõesti vabandama. Võtame seda kui õppetundi ning kinnitame, et edaspidi saab ka kupongil olema kindlasti kehtivuskuupäev. Enamasti see aga probleeme ei tekitanud, nagu mainisin, kupongi kasutati palju. Paar sarnast arusaamatust meieni küll jõudis ning neile leidsime kõigile sobiva lahenduse."