Circle K turundusjuht Diana Veigel selgitab:

Kõik Statoili teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab uus globaalne mugavuspoodide bränd. Esimesena hakkasid uuele Circle K kaubamärgile üle minema 2016. aastal Norras, Taanis ja Rootsis asuvad teenindusjaamad ning üleminek nendel turgudel on toimunud väga sujuvalt ja edukalt. Circle K teenindusjaamade opereerimine näitab märkimisväärset tõusu nii Norras, Taanis kui Rootsis ning meie Põhjamaade kolleegide positiivne kogemus annab meile julgust ning näitab, et tarbijad on valmis uue suure ning tõeliselt globaalse kaubamärgi tulekuks.

Eestis Statoili kaubamärgi all tegutsevate teenindusjaamade järk-järguline üleminek uuele globaalsele kaubamärgile algab käesoleva aasta kevadel. See saab olema sujuv protsess, mis annab nii klientidele kui meile kõigile aega uue nimega harjuda. Vajadus Statoili kaubamärk ühel hetkel uue vastu vahetada sai selgeks ja avalikkusele teatavaks tehtud juba neli aastat tagasi, mil Kanada päritolu kontsern Alimentation Couche-Tard ostis kõik Statoili teenindusjaamad Euroopas.

Kuna tegemist on kaubamärgi, mitte ettevõtte omanike vahetusega, jääb nii klientide kui meie ligi 650 töötaja jaoks üldjoontes kõik samaks. Meie ettevõtte põhiolemus ja eesmärgid ei muutu – oleme olnud Eestis mugavuspoodide ja kütuseturu liidrid pea 25 aastat ning soovime jääda selleks ka edaspidi.

Me püüame alati pakkuda kvaliteetseid ja unikaalseid tooteid ning lisaväärtust kliendile. See ei muutu ka uue kaubamärgi turule toomisega. Meie eesmärk on olla Eestis jaekaubanduse teeninduskvaliteedi standardiks, pakkudes klientidele kindlustunnet ja usaldusväärsust miles ja milesPlus mootorikütustega ning jätkata mugavuspoes senisel suunal turuliidri ja trendiloojana. Naljaga pooleks saame öelda, et uue kaubamärgi ühe elemendina kasutatav “K” täht sümboliseerib ka meie signatuurtooteid ehk kütust, kabanoss hot dogi ja kohvi.

Saame kinnitada täna, et kehtima jäävad kõik ärikliendi- ja lojaalsusprogrammid. Statoil EXTRA klientide jaoks ei muutu midagi muud kui lojaalsusprogrammi nimi, milleks on tulevikus CIRCLE K EXTRA Club. Samas kasutavad väga paljud meie lojaalsusprogrammi kliendid juba täna oma pangakaarte või Partnerkaarte Statoil EXTRA soodustuste saamiseks. Nende jaoks jätkub kõik nagu seni. Ka äriklientide kliendikaardid ja lepingud jäävad kehtima senisel kujul: Statoili logodega ärikliendikaardid uuendatakse ja vahetatakse ümber sujuvalt koos uue kaubamärgi lansseerimisega.

Peale kaubamärgi ei muutu teenindusjaamades palju, meie tooted ja teenused jäävad samaks, on vaid uus nimi Circle K. Usume, et meie kliendid kui ka kõik meie teenindusjaamad on suureks muutuseks valmis ning üleminek saab olema lihtne ja sujuv.

Statoili teenindusjaamade uuele kaubamärgile üleviimine toimub sujuvalt ning järg-järgult kevad- ja suvekuude jooksul. Täpsem järjestus ja detailne plaan ei ole hetkeseisuga veel lõplikult kinnitatud, kuid saame kinnitada, et oleme üleminekuks hästi ette valmistatud. Kaubamärgi vahetus teenindusjaamades toimub peamiselt tankimisalal ja poe hoonel. Teenindusjaama kaubamärgi uuendamise ajal sulgeda plaanis ei ole ja saame kinnitada, et jälgime hoolikalt klientide turvalisust ja ohutust ümberehituste ajal ning tehtavad tööd ei tohiks oluliselt häirida meie kliente ja teenindusjaamade igapäevast tööd.

Kindlasti ei plaani me seoses uue kaubamärgi kasutusele võtmisega teenindusjaamu sulgeda või teha muudatusi kollektiivis. Vastupidi: eelmise aasta sügisel võttis Circle K Eesti AS üle seni Premium 7 kaubamärgi all opereerinud 11 täisteenindus- ja 12 automaatjaama ning hakkas kliente teenindama kokku 77 müügikohas kõikjal üle Eesti. Koos teenindusjaamade ülevõtmisega kasvas ka Circle K Eesti AS töötajate arv 71 inimese võrra.