Laeva teenustevalik hõlmab endas lisaks kiirlaevateenusele avatud aladega toitlustuskohti, erinevaid istumissalonge ja palju võimalusi poodlemiseks. Reisijate mugavust täiendab kahetasandiline autoteki laadimine, mis võimaldab reisijate sõidukeid ja kaubaautosid laadida ja lossida eraldi. Reisijatele mõeldud alad on muudetud mugavaks ja kergesti ligipääsetavaks, sisaldades laia valikut istumisalasid.

Võrreldes teiste Soome lahel sõitvate parvlaevadega on Megastari erinevuseks 2800-ruutmeetrine poodlemisala, kus saab arveldada mugavalt iseteeninduskassasid kasutades. Kassade süsteem meenutab täna Selverites ja Coopides kasutusel olevat puldisüsteemi, ainult selle vahega, et kliendikaardi asemel tuleb sisse skännida oma pardakaart.

Kui Tallinki viimaste kuude turunduskampaania on keskendunud sellele, et reklaamida laevaga Helsingisse minekut kui 2-tunnist šopinguretke, siis tuleb tunnistada, et ilmselt võiks lahmaka suurusega poe mõlemal korrusel šoppamine võtta küll umbes nii kaua aega.

Lisaks suurele poele, mis uhkeldab oma eriti laia alkoholitoodete valiku ning ilu-, riide- ja mänguasjaosakonnaga, on laeval reisijate jaoks ehitatud veel mitmeid baare, söögikohti ja pubisid.

Vaata galeriist, millised on "Läänemere suurima ostukeskuse" hinnad ning kui palju raha peab välja käima laeval asuvas kiirtoidurestoranis Burger King ühe burgeri eest.

Megastari ehitusprotsess algas 4. augustil 2015. aastal. Kiilupanek leidis aset eelmise aasta 9. veebruaril, ristimistseremoonia juulis ja esimesed proovisõidud toimusid mullu detsembris ja tänavu jaanuaris.

Megastar on 212 meetrit pikk ja mahutab 2800 reisijat ehk on sama lai ja mahukas kui Tallinki üks suurimaid kruiisilaevu Baltic Queen. Kütusena hakkab Megastar kasutama peamiselt veeldatud maagaasi (LNG), kuid on võimeline liikuma ka diiselkütusega.

Olles ehitatud spetsiaalselt Tallinna-Helsingi laevaliini jaoks, järgib Megastar kõiki praeguseid ning tulevasi nõudeid heitgaaside seirealadele, mille hulka kuulub ka Läänemeri.

Laev hakkab kasutama Helsingi sadamas uut terminali, kuid veel järgneva kuu jooksul sisenevad reisijad laevale ja väljuvad vana terminali kaudu.