2007. aastal tegid Eestis tegutsevad kandefirmad Omniva kommunikatsioonispetsialisti Mattias Kaivi kinnitusel tarbijakaitseametiga ühise laua taga kokkuleppe, et aktsepteeritakse reklaamist loobujaid.

"Reklaamist loobujad võivad teha avalduse, mille alusel saadakse oma postkastile reklaamist loobumise kleebis," ütles Kaiv. "Samuti võib avalduse teha korteriühistud, kes soovivad postkasti pandavast reklaamist loobuda ning selle asemel kõik reklaamposti saada vastavale alusele postkastide juurde."

Ilmselt ei ole saladus, et antud kokkulepe täna enam sajaprotsendiliselt paika ei pea ning tihti satub reklaami ka neisse postkastidesse, kus on selgelt kleebisega väljendatud oma soovi reklaamposti mitte saada.

Kuna Kaivi kinnitusel järgibki seda kokkulepet täna veel rangelt ainult Eesti Post, siis on Eesti Post teinud avalduse tarbijakaitseametile teema uuesti lauale võtta ja kokkulepped uuendada.

"Eesmärk on kindlasti see, et turuosalised käituksid ühtemoodi ja võrdselt, kas aktsepteerida reklaamist loobumist või mitte," kommenteeris Kaiv.