Blackberryl on ametlikult kriips peal: ettevõtte turuosa on 0%
2016. aasta neljandas kvartalis müüdi 431 miljonit nutitelefoni ning selgus kurb tõsiasi - BlackBerry telefonide osakaal oli nendest 0%.
Enne nutitelefonide tulekut oli turg BlackBerry päralt. Tegemist oli just aktiivsete inimeste lemmikuga ning mudel oli oma klaviatuuri ja emailide saatmise funktsioonide poolest ainulaadne, kirjutas Business Insider.
Kahjuks tõmbas iPhone'i võidukäik Kanada telefonitootjal vaiba alt ning BlackBerry bränd kaotas kiirelt oma turueelised uuenduste osas. 2016. aasta septembris teatas ettevõte, et firma lõpetab ise mobiilide tootmise ning toetub edaspidi kolmandale ettevõttele. Ühtlasi hakati BlackBerry brändi alt välja andma androidi operatsioonisüsteemiga telefone, kuid isegi uuendusi arvesse võttes jääb firma turuosa 0% juurde.