„Ei teagi kelle juurde pöörduda, kui keegi meie kliendihalduritest ei raatsi meile vastata ega telefoni kõnedele tagasi helistada. Nimelt oleme saanud arve meile arusaamatus kontekstis. Proua Nadežda Teliast oli lubanud meile antud segaduse ära lahendada, kuid ei ole seda teinud. Varsti on arve tasumise aeg, aga kahjuks arvet ei ole keegi meie jaoks muutnud. Nimelt arve peal on arvestatud teenus, mida meie ei ole kasutanud," pahandab lugeja.

Telia meediasuhete juhi Raigo Neudorfi kinnitusel on klienditeenindus kliendiga sel teemal suhelnud ning usub, et tänaseks hetkeks on asi lahenduse saanud.

„Kõnealune käsitlustasu lisandus kliendi arvele seetõttu, et äriklient võttis kasutusele vahepeal teise äriühingu poolt kasutatava telefoninumbri, mis omakorda oli seotud tähtajalise kohustusega," selgitas Neudorf.

„Kuna lepingu ümbervormistamisel polnud tähtajaline kohustus veel lõppenud, lisandus kohustuse summa lepingu ülevõtjale. Praeguseks on kliendile Telia poolt välja pakutud lahendus ja loodetavasti sobib see ka kliendile," lisas Neudorf.