Uuringufirma eMarketer prognoosi kohaselt saab Google selle aasta reklaamikäive olema 72,69 miljardit dollarit ning Facebookil 33,76 miljardit. Kokku korjavad nad 46,4% globaalsest digitaalsest reklaamirahast, vahendab USA populaarne investorite kanal CNBC.

eMarketeri analüütik Shelleen Shum toob nende võidukäigu põhjuseks mobiilid ning video.

„Sel aastal on Facebook ja Google jälle turuliidrid, korjates pea poole maailma digireklaami rahast, tuginedes mobiili- ning videoreklaami jätkuvale tugevusele,“ rääkis ta.

Raporti kohaselt kasvavad kulud digireklaamile sel aastal 17,4% kokku 583,91 miljardi dollarini. Digireklaam moodustab 38,3% üldisest reklaamieelarvest.

Snapchati reklaamitulud peaks tegema sel aastal 163,3% hüppe kasvatades reklaamikäibe 900 miljoni dollarini.

Hiina firmad Alibaba, Baidu ja Tencent koguvad kokku 35,82 miljardit dollarit.