Surmasõlm ja kahel rattal edasi – vaata, mida suudab Jaguari esimene linnamaastur F-PACE!
F-PACE on võimas nagu Jaguar ikka ning saab kompanii esimese linnamaasturina suurepäraselt hakkama kõiksugustel teedel ja iga päev. Erinevalt teistest sama segmendi masinatest on aga selle võimeid korduvalt tõestatud ekstreemsete katsetega.
Enne trikke praktilisusest
Põhiasjad, nagu sõiduasend, istmed ja mahutavus, on F-PACE'il klass omaette. Tagaistmele mahub täiesti vabalt ka üle 180 sentimeetri pikkune inimene ja mõnusalt jääb jalaruumi pikematele koibadele. Siiski peab keskel istuja leppima põrandalt eenduva kardaanikanaliga, mis röövib pisut ruumi. Seda ainult juhul, kui tagaistujaid on kolm.
Seevastu pagasile jagab F-PACE avarust heldelt. Praktilise ja mitmekülgse 40 : 20 : 40 jaotusega kokkuklapitavad tagaistmed võimaldavad kaubaruumi kasvatada koguni 1740 liitrini. Madal laadimiskõrgus ja jalaviipega avatav lai tagaluuk teevad muretuks ka suuremate esemete autosse tõstmise. Pakiruumi põhi on ümberpööratav ning võimaldab hetkega muuta vastupidava vaibaga pakiruumi põhja hõlpsalt puhastatavaks kummimatiks, mis sobib ideaalselt isegi mudase varustuse vedamiseks.
Ekstreemsusteks valmis
Aasta pärast F-PACE'iga Guinnessi rekordi tegemist (suurim 360-kraadine surmasõlm), naasis Terry Grant, üks kõigi aegade parimaid kaskadööre ja mitmekordne mootorratta trikkide maailmameister, taas F-PACE'i rooli. Mehe sõnul ei suutnud ta loobuda väljakutsest panna taas proovile Jaguari esimese linnamaasturi sõiduomadused Goodwoodis moto-show'l Festival of Speed.
Mis sellest kõigest sai, vaata videost: