Mööblipood kooris kliendilt üle tuhande euro, aga kappidest pole ei kippu ega kõppu
Möödunud aasta mais tegi Maria (nimi muudetud) Mustakivi kaubanduskeskuses asunud mööblipoest Bonum Mööbel tellimuse voodi ja kahe öökapi ostmiseks ning tasus poes nende eest sularahas 1031,24 eurot. Kauba tarneajaks lepiti kokku 16 nädalat.
Kui oktoobriks veel mööblit saabunud ei olnud, soovis Maria lepingust taganeda ja küsis raha tagasi. Pood vastas toona, et raha tagastatakse hiljemalt 30 päeva jooksul vastavalt võlaõigusseadusele.
Tänaseks pole Maria kätte saanud ei mööblit ega raha. Kauplust enam füüsilisel kujul pole ning Bonum Mööbel tegutseb tänasel päeval vaid internetis.
Maria pöördus tarbijavaidluste komisjoni poole, et kauba eest tasutud raha tagasi saada. Komisjon püüdis saada poelt selgitusi, ent asjatult. Pood ei reageerinud ka kutsele tulla komisjoni istungile end kaitsma.
Tarbijavaidluste komisjon otsustas kohustada poodi tagastama Mariale kogu ostusumma 30 päeva jooksul.