Lugeja kirjutab: Kirjutan ennekõike oma 68-aastase ema palvel, kellega koos külastasime selle nädala alguses Peterburi tee ääres olevat Maksimarketit, sest kaupluse reklaamlehe esiküljel nägi ta valgete kanamunade pakkumist, mis oli kõige soodsaim.

Leidsime munad kaupluses reklaamlehes toodud pilti arvestades ja ema ostis lausa mitu karpi. Kuid kodus karpi avades oli pettumus - valged munad osutusid pruunideks ja lisaks oli üks nendest ka katkine. Siit ka ema küsimus: miks te tarbijaid niimoodi petate?

Vastab Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido.

Täname tagasiside ja tähelepanu pööramise eest. Antud juhul on kahjuks sattunud inimliku eksimuse tõttu toote juurde vale pilt. Kuigi munad on pakendatud selliselt, et need oleksid transportimisel võimalike kahjustuste eest kaitstud, on need siiski kerged purunema, mistõttu on soovitatav enne ostu karbi sisu kontrollida.

Vabandame kliendi ees ja vahetame soovikorral purunenud munaga karbi uue vastu välja.