Rehvivahetus lõppes häiriva veateatega: töökojas lõhuti oluline andur, mida keeldutakse hüvitamast
Tarbijavaidluste komisjoni pöördus naisterahvas, kes viis oma auto rehvide vahetuseks OÜ Hamann Gruppi. Pärast tööde teostamist andis auto kompuuter veateate, mille kohaselt tuli kontrollida rehvide rõhku.
Tarbija pöördus tagasi remonditöökotta, kus teostati rehvirõhukontroll ning lisati rõhku. Kuna veateade ei kadunud kusagile ja sisse oli lülitunud kaks rehvide rõhu kontrollisüsteemi, pöördus tarbija Ascar Auto AS-i poole. Sealt soovitati sõida 10-20 kilomeetrit, kuid kuna viga selle sõiduga ei kadunud, pöördus klient tagasi esindusse diagnostika sooviga.
Auto ülevaatuse käigus tuvastati, et murdunud on rehvirõhu andur, mis soovitati koheselt vahetada. Esinduse hinnangul oli andur murtud rehvide vahetuse käigus, lisaks oli kriimustatud valuvelgi.
Hamann Grupp OÜ esindaja ilmus koos autoomanikuga Ascar Auto AS-i esindusse, kus talle selgitati probleemi ning kinnitati, et rehvianduri purunemine on rehvivahetaja süü.
Autoomanik maksis rehvirõhu anduri vahetamise kulud summas 139,24 eurot, seejärel saatis ta tähitud nõudekirja Hamann Grupp OÜ nimele. Kaupleja kahju pole hüvitanud. Tarbija soovib rehvirõhu anduri vahetuse kulude hüvitamist.
komisjon lähtub seega seadusest: kui ettevõte omapoolset nägemust ei esinda, tuleb vaidlust jätkata ühe poole – tarbija esitatud avalduse ja olemasoleva teabe alusel.