Erakorraliste tulude ja kuludega korrigeerimata kasvas intressi, maksude ja amortisatsioonieelne kasum 178 miljonilt eurolt 242 miljonile eurole. Tulemus ületas analüütikute 217 miljoni eurost kasumiootust.

Märtsis tutvustas autotootja 812 Superfast mudelit, mis on ettevõtte ajaloo kõige kiiremini tootmisse võetud mudel.

Ettevõtte juht Sergio Marchionne püüab kaitsta ettevõtte eksklusiivsuse kuvandit selliste autodega nagu Aperta. Viimane mudel müüdi läbi läinud aastal enne auto ametliku tutvustust. Kui varem piiras Ferrari aastast autotoodangut 7000 autoga, siis 2019. aastal on kavas müüa 9000 autot.

Autofännid eelistavad võimsamate mootoritega mudeleid. Esimeses kvartalis kasvas V12 mootoriga autode nõudlus 50 protsenti, kuid V8 mootoriga autode nõudlus vähenes.

Lisaks Ferrari müügiedule tõusis autotootja aktsia Milano börsil rekordkõrgele 72,45 eurole. 12 kuuga on aktsia tõusnud 86 protsenti. Ettevõtte turuväärtus on 13.6 miljardit eurot.

Autotootja kinnitas taas varasema prognoosi, mille kohaselt tänavuseks Ebitda kasumiks tuleb enam kui 950 miljonit eurot. Kui mullu said ostjad kätte 8014 uut autot, siis tänavu saavad ostjad umbes 8400 eurot.