Kaup24.ee e-poodi haldava ettevõtte DLB Trading klient ostis eelmise aasta lõpus poest blenderi. Ostja sõnul oli üheks põhjuseks, miks antud mudel valitud sai, fakt, et sellega sai kirjelduse järgi ka jääd purustada. Nädal pärast masina ostu, kui klient otsustas jää purustamise funktsiooni proovida, andis aga masina kann järele ning klaasist anumasse tekkis pragu.

Tarbija saatis pragunenud kannuga blenderi kohe poele tagasi, mille peale pood teatas, et blenderi remont maksab 24 eurot. Kaupluse sõnul oli blenderis kasutatud liiga suuri jäätükke, mis põhjustas kannu purunemise ja seetõttu peab tarbija blenderi parandamise ise kinni maksma.

Kliendi seisukoht on, et kuna seadme kirjelduse kohaselt on see ette nähtud muu hulgas jää purustamiseks, siis on tegemist puudusega tootega ning pood peaks seadme asendama töötava masinaga.

Poe sõnul puudus tarbijal õigus nõuda seadme asendamist. Kauplus lasi mõraga toote üle vaadata ka teeninduskeskusel ning keskuse hinnang oli, et kahjustuse iseloom viitab toote mittekohasele kasutamisele.

Kuna pood keeldus toote tasuta asendamisest, pöördus klient tarbijavaidluste komisjoni poole.