Tele2 klient ostis eelmise aasta alguses endale iPhone 6s-i ning sõlmis koos ostuga ka If kindlustusfirmaga lepingu.
Eelmise aasta augustis juhtus telefoniga õnnetus. Pärast telefoni kindlustusjuhtumina Tele2-le üle andmist väljastati omanikule uue telefoni asemel seade, mis oli kokku pandud varuosadest ja oli pandud uude korpusesse.
Tele2 sõnul vastab kasutatud seadme pakkumine Apple'i garantiile, ent kliendi sõnul ei teavitatud teda telefoni ostes, et kindlustusjuhtumi korral saab ta uue telefoni asemel tagasi kasutatud varuosadega telefoni, ning selle tõttu usub ta, et kauplus on teda pahatahtlikus infosulus hoidnud.
Seetõttu ei olnud iPhone'i omanik sellise lahendusega nõus ja nõudis, et Tele2 väljastaks talle telefoni vastavalt kindlustuslepingu sätetele ehk siis uuena.
Teisisõnu soovis klient kasutatud telefoni asemel saada uut toodet, mis oleks karbis ja kilepakendis ja millel on tootjagarantii 2 aastat, nagu seda näevad ette ka kindlustustingimused.
Pöördudes Tele2 poole oma nõudmisega, sai klient väidetavalt vastuseks, et kui tarbija ei nõustu vastu võtma talle pakutud telefoni, saab ta oma vette uputatud telefoni tagasi ja sellega keeldub kindlustusandja pakkumisest seade välja vahetada.