Osta.ee vastab lugeja kriitikale: miks on oksjoniportaal pidevalt aeglane ja miks hinnad aina tõusevad?
Toimetusele kirjutanud lugeja sõnul ei ole ta rahul Osta.ee viimase aja teenusega ja sooviks selgitust, miks leht eile maas oli.
"Hinnad ja teenustasud tõusevad, leht on viimasel ajal väga palju maas (eile ca 12 tundi), leht on aeglane, pilte üles ei lae ja pilte ei näe, klientide arvamust ei kuulata," loetles Osta.ee klient teda nörritavaid asjaolusid.
Vastab Osta.ee juht Gunnar Valge:
"Teavitasime kasutajaid 14. juunil kodulehel, et kella 23-st kuni 15. juuni kella 8-ni toimuvad plaanilised hooldustööd. Nii ka juhtus. Iga süsteemi ülalpidamisel tuleb teha plaanilisi hooldustöid. Väide, nagu Osta.ee leht oleks viimasel ajal väga palju maas olnud, tundub liialdusena. Sel aastal pole teisi pikemaid töökatkestusi olnudki. Piltidega esinenud probleemid on korda tehtud. Osta.ee vabandab ebamugavuste pärast.
On kahju kuulda, et Osta.ee on jätnud mulje nagu ta kliente ei kuulaks. Kliendid kirjutavad meile iga päev ja oleme väga palju klientide ettepanekuid ka rakendanud.
Osta.ee teenustasud on tegelikult vähemalt 95 protsendile kasutajatele sel aastal olnud samad, mis eelmiselgi aastal. Kuidagi ei saa nõustuda, et hinnad oleks oluliselt tõusnud. Delfi viimase aja artiklid on külvanud inimestes palju segadust ja põhjendamatut hirmu - seda näeme küll."