Tallinna Vee klienditeeninduse juhi Sirje Spiegelbergi sõnul on mobiilirakenduse eesmärk suunata üha enam kliente iseteeninduslikesse kanalitesse. „Enamasti on meie klientidele oluline just näidu teatamine, mida on nüüdsest võimalik teha ka mobiilis. Tulevikus on meil kindlasti kavas rakendust veelgi edasi arendada ja lisada sinna kliendile kasulikke funktsioone,“ sõnas Spiegelberg.

Spiegelberg lisas, et iseteenindusliku lähenemise poole on teel kõik teenusettevõtted. „Iseteenindus on mugav nii kliendile kui ettevõttele. Erinevalt näiteks füüsilisest kontorist, millel on kindlad avamisajad ja kuhu kohale minek võtab aega, saab e-kanaleid kasutada kellaajast ja nädalapäevast sõltumatult,“ rääkis ta. „Loodetavasti jõuame juba lähiaastatel selleni, et iseteeninduskanaleid eelistab kasutada enamik meie klientidest,“ lisas Spiegelberg. Rakenduse kaudu saavad veenäitu teatada kõik Tallinna Vee lepingulised kliendid või volitatud esindajad.

Rakenduse kasutamiseks tuleb laadida alla äpp „Tallinna Vesi iseteenindus“ ja see toimib nii Androidi, Microsofti kui ka Apple'i platvormidel. Rakendusse on võimalik sisse logida kas iseteenindusest saadud parooli või mobiil-ID abil. Rakendusele oodatakse tagasisidet veebipoe või mailiaadressi sertifikaadihaldur@tvesi.ee kaudu.