Audi, mis on Volkswageni grupi peamine kasumiallikas, plaanib tuua lähiaastatel turule kõik viis uut elektriautomudelit, alustades e-tron nimelisest linnamaasturist, mida hakatakse kokku panema tuleval aastal Brüsselis.

Kuigi elektriautode tootmisel on suured käivituskulud, plaanib autotootja hoida vähemalt kaheksa prtosendise ärikasumimarginaali. Tänavu esimesel poolaastal oli see marginaal 8,9 protsenti.

Et saavutada kümne miljardi eurone kulusääst, plaanitakse vähendada uurimis- ja arenduskulusid.

Autotootja pressiesindaja keeldus Handelsblattile kommentaari andmisest.

Samuti plaanib Audi hoida raha kokku investeerides nullemissioonitehnoloogiasse arendades välja uue tootmisplatvormi koostöös Porschega. Sedasi saab nende Volkswageni luksusbrändide osas hoida kokku raha jagades komponente ja mooduleid.

Reedel rääkisid allikad Reutersile, et nelja kaubamärgi seitse juhatuse liiget peaksid lähiajal saama kinga. Neljapäeval arutas küsimust ettevõtte nõukogu, kuid formaalset otsust ei langetatud. Ettevõte on hädas autode tagasikutsumiste ja diiselmootorite emissiooniskandaaliga.