Euronicsist ostetud sülearvuti elas neli päeva, uue arvuti eluiga polnud kuigi pikem
Arvutit sai kasutada vaid neli päeva, misjärel see end välja lülitas ega käivitunud uuesti.
Nädal hiljem tagastas klient arvuti Euronicsi poodi, kust see garantiiremonti toimetati. Kuu hiljem väljastati kliendile uus arvuti, mis pärast kuuajalist kasutamist samuti töötamast lakkas.
Euronics saatis arvuti volitatud hooldustöökotta, kus vahetati välja arvuti emaplaat, kuid kliendi poolt kirjeldatud vigu ei tuvastatud.
Tarbija juuresolekult ei suutnud ka Euronicsi töötaja arvutit käivitada. Klient esitas seetõttu Euronicsile soovi lepingust taganeda. Euronics vastas aga kliendile, et tootja poolt volitatud hooldustöökoda Simson Servicenet EE OÜ teostas arvutile diagnostika, mille käigus hooldustööle märgitud viga - arvuti ei käivitud, ei võta voolu sisse - ei avaldunud.
Seade olla käivitunud ja töötanud. Hoolduskeskus otsustas ennetavas korras siiski teostada emaplaadi vahetuse, mis nende kogemusele põhinedes võis olla tarbija poolt märgitud probleemi põhjuseks.
Konkreetne arvuti oli hoolduskeskuses esmakordselt ja esmase puuduse ilmnemisel oli Euronicsil õigus toodet remontida. Euronics juhtis kliendi tähelepanu sellele, et esialgselt ostetud arvuti osteti Euronicsi poolt tagasi ja uuele arvutile on väljastatud uus ostudokument.