Selver alustas oma e-poe logistikaga valitud piirkondades juba kevadel, eesmärgiks oli poe sõnul pakkuda paremat ja kiiremat kojuvedu.

"Septembriks on kojuveo teenus täielikult Selveri enda juhtida. E-poe kliendi jaoks on muudatuseks see, et kodu või kontori ette vurab nüüdsest Selveri värvides buss," kommenteeris Selver AS juhatuse liige Kristi Lomp.

Maxima lubab leida lahenduse, mis võimaldaks e-Maxima klientidel tõrgeteta ja sama mugavalt neile vajalikke toidukaupu soovitud ajal ning kohas kätte saada.

"Praegu on töös mitu varianti, mille hulgas on nii partnerite kaasamine kui ka oma autode kasutamine. Kohe, kui oleme valiku teinud, teavitame sellest oma kliente ja avalikkust," ütles Maxima kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets.

Coop oli Omniva plaanidega hästi kursis ning kinnitab, et on teinud ettevalmistusi oma kojuveo käivitamiseks juba pikalt.

"Seega kliendi jaoks ei muutu midagi, pigem saame oma kojuvedu pakkuma hakates muuta e-poe teeninduse veelgi kiiremaks ja personaalsemaks," lubas Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido.

Omniva on praeguseks toiduvedude pakkumisega piloteerinud üle aasta ja seda Tallinnnas ning selle lähiümbruses. Omniva sõnul on piloodi käigus analüüsitud teenuse osutamise kulusid ja erinevate tööprotsesside efektiivsust ning jõudnud järeldusele, et konsolideerimine toiduvedude puhul efekti ei anna ja klassikaline logistikamudel selle äri puhul ei toimi.

Lisaks on Omniva sõnul selgunud, et tarnepiirkondade laienedes ning sarnase logistikaprotsessiga jätkates ei oleks teenuse osutamine enam majanduslikult jätkusuutlik.

Alates septembrist Omniva e-poodidele enam kulleriteenust ei paku ja soovitab jaekettidel logistikat ise korraldama hakata.