Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2016. aasta juuliga võrreldes 11%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga võrreldes samale tasemele.

Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus müük kasvas aastaga ligi kolmandiku (31%). Keskmisest enam suurenes müügitulu veel ka muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade, lillede, istikute jm (17%).

Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2016. aasta juuliga võrreldes 3%. Nende kaupluste müügitulu vähenemisele avaldas osaliselt mõju toidukaupade jätkuv hinnatõus.

Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis mais ja juunis väikest kasvu näitas, pöördus juulis taas langusesse ning vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 9%.

Juuniga võrreldes jäi juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu samale tasemele. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal vähenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 1%. 2017. aasta seitsme kuuga (jaanuar–juuli) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 2%.