Kuigi Prisma ise kinnitab, et hoolimata koondamistest ettevõttes on plaan Eesti turul laieneda ja siin selgelt kanda kinnitada.

Prisma kommunikatsioonijuhi Piret Lankotsi sõnul on näiteks Kristiine Prismas käimas tööstuskaupade sortimendi muudatus ja tavariiulitest paigutatakse allahinnatud tooted teise kohta, et saaks uued tooted müügisaalis kohe õigesse kohta panna.

"Kogu see protseduur aga võtab aega ja Kristiine Prismas peaks riiulid uue kaubaga täidetud olema paari nädala kuni kuu aja jooksul. Vabandame oma klientide ees selleks ajaks tühjaks jäänud riiulite pärast," selgitab Lankots.

Samal ajal käis Delfi Kasulik ka Rocca al Mare, Sikupilli ja Lasnamäe Tähesaju City Prismas, kus võis täheldada samasugust vaatepilti.

Samuti märkasime, et paljudel tööstuskaupadel on puudu igasugune eestikeelne info.

Lankotsi sõnul on tööstuskaupadel peal rahvusvaheliselt arusaadavad visuaalsed märgistused. "Eestikeelne toote iseloomustus (suurus, värv jne) ning täpsemad kasutusjuhised on enamikel toodetel pakendi sees. Kardinate puhul on jäänud hooldamisjuhis tõepoolest tõlkimata ja me vabandame oma klientide ees. Oleme vajalikud tekstid tõlkimisse saatnud ja loodame olukorra parandada võimalikult kiiresti," lubas Lankots.