"Tere, lugupeetud Selver. Kas teie nimetate seda esimese klassi Honey pomeloks?" märgib foto klõpsanud klient Selveri Facebooki kontol.

Pahameeletormiga ühinevad ka teised. "Milleks selliseid tooreid üldse poes müüa või poodi sisse osta, mitu klienti on oma pettumusest Facebooki kirjutanud. Teeks poe mainele head, kui ikka head kaupa pakutakse," imestab teinegi klient.

Mõned arvavad, et nördimus pole õigustatud. "Selveri töötajad ei näe ju nende sisse? Sa ise ka ei näe ju, muidu sa ei vinguks siin," vastatakse pomelo ostjale.

Ühe kommenteerija sõnul peaks aga siiski Selver teadma, et pomelohooaeg pole veel alanud. "Müügi mõttes ei saa aru, miks peab toorest asja müüma, mis pole söögikõlbulik. Ootaks kuu- paar veel ja võtaks müüki," märgib kommenteerija.

Kommentaariumis võtab sõna ka Selveri esindaja. "Väga kahetsusväärne, et olete pidanud pettuma meie puuvilja valikus," märgib Selver. "Võtame selliseid juhtumeid väga tõsiselt ja edastasime probleemi vastava kategooria ostujuhtile.

"Proovime klientidele pakkuda võimalikult meeldivat ostukogemust seega pöörame sellele probleemile kõrgendatud tähelepanu. Oleme valmis teile ka kompenseerima tekkinud kahju ja selleks palume teil teada anda, kus poest te antud pomelo ostsite, et saaksime infoletti informeerida," kirjutab Selver.

Kuid kuidas siis ostes teada, kas pomelo on valmis või mitte? Üks Selveri klient jagab nippi - valmisvili on raske ja õige hooaeg pomelo ostmiseks on detsembris.