Lugeja õnneks ise hinnavahet märkas ja porgandi eest nii palju maksma ei pidanud. Suur hinnavahe pani kliendi aga mõtlema, et mis siis, kui kaalud eksivad ka väiksemate hindadega. "Inimene ei märkagi ja maksab kassas arve ära," ütles ta.

Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik selgitab, et tegelikult oli tegemist kliendi eksimuse, mitte Selveri apsakaga. "Klient oli vajutanud kaalumiseks valet klahvi," märgib Vaserik. "Klient vajutas tühiklahvi, mis asendatakse uue toote sortimenti võtmisel õige hinnaga."

"Müügisaalis olnud sildil oli märgitud õige number, kuid ilmselt vajutas klient tähelepanematusest valet klahvi. 99,90 eurot on märgitud kilohinnaks seetõttu, et klient märkaks kohe, et tegemist on vale hinnaga," põhjendab Selveri esindaja.