Kasuliku toimetusega ühendust võtnud lugeja sõnul üritati talle poes selgeks teha, et nii kõrge hind tuli kaalul vale klahvi vajutamisest. "Halloo! Esimest päeva ju ei ostle. Kellel palju kaupa korvis, on ehk tõesti kiiruga iseteeninduskassa sellise hinna ka tasunud, kviitungit kontrollimata," oli Selveri külastaja hämmeldunud.

Teisipäeval vapustas teistki klienti sajaeurone vili - porgandi kilohind oli täpselt samamoodi 99,90 eurot. "Inimene ei märkagi ja maksab kassas arve ära," ütles porgandit ostnud klient.

Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik kinnitab, et nagu ka porgandi ostnud klient, vajutas ka see kord ostleja tõepoolest kaalul valet klahvi. "Tegemist on juhtumiga, kus klient ei ole võtnud kaalukoodi hinnasildilt, vaid on valinud kaalult vale viinamarja sordi," räägib ta. "Selveri puuvilja sortimendis on sadu erinevaid tooteid ja kuna töötajad ei jõua reaalajas kaaludelt kõiki tooteid eemaldada, siis oleme määranud sortimendist väljas olevatele toodetele hinnaks 99,90 eurot, et klient märkaks kohe, et tegemist on vale toote ning hinnaga."

"Kuid kuna see on paljudes klientides tekitanud segadust, siis palusime kõigile enda kauplustel eemaldada sealt tooted, mida reaalajas nende sortimendis ei ole," ütles Vaserik ja vabandas kõigi klientide ees, kelles antud olukord segadust tekitas.