Juuli lõpus juhtus ülalkirjeldatud juhtum tarbijaga, kellel oli vaja professionaali abi, et demonteerida vana dušikabiin ja WC-pott ning paigaldada nende asemel uued. Selleks tellis ta teenuse firmalt nimega OÜ Toru SOS.

Kohale tulnud töömees aga väitis, et monteerimiseks on vajaminevad osad puudu ja nõudis kliendilt 50 eurot, et neid ostma minna. Heausklik klient andis talle raha, mispeale töömees lahkus, et eelnimetatud puuduminevaid osasid ostma minna. Vähemalt ise ta nii väitis.

Tagasi tuli ta pooleteise tunni pärast, küljes alkoholilõhnad. Vahepeal magas ta väljas firmaautos ja siis tuli tagasi "tööd" tegema. "Tulnud tagasi, lõhkus töömees paigaldamisel dušikabiini klaasi, kraapis ära dušikabiini ukse ja lahkus," seisab
tarbijavaidluste komisjoni kirjelduses.

Tarbija teavitas juhtunust kaupleja dispetšerit. Kuivõrd oli reede õhtu, siis jäid tööd pooleli. Esmaspäeval, 31.07.2017 helistas tarbijale OÜ Toru SOS esindaja, kel oli õigus ülegi veel teavitada, et kui tarbija maksab meistrile töötasu 14 töötunni eest ja 25 eurot äraveo eest, taastab kaupleja

Tarbija keeldus raha maksmisest ja pöördus tarbijavaidluste komisjoni.

OÜ Toru SOS esindaja vastulause komisjonis oli järgnev: "Töö käigus ilmnes lisatööde vajadus, tarbija ei olnud kooskõlastanud lisatöid kaupleja dispetšeriga. Toru SOS ei saa võtta vastutust dušikabiini seinaklaasi lõhkumise eest, kuna antud dušikabiin ei olnud kaupleja oma."

Tarbijavaidluste komisjoni otsus: tarbija kaebus rahuldada

Kaupleja ei suutnud kokkulepitud tähtajal tellitud töid lõpule viia. Töid teostama pidanud kaupleja töötaja saabus lepingut täitma alkoholi lõhnadega ning dušikabiini paigaldamise käigus lõhkus dušikabiini külgseina. Komisjoni hinnangul on tegemist töövõtja poolt olulise töövõtulepingu rikkumisega, mis võimaldas tarbijal töövõtu leping ilma täiendavat tähtaega andmata üles öelda. Kaupleja peab maksma tarbijale tagasi 50 eurot ja tarbija ei pea tasuma kaupleja nõutud arvet.