Kasuliku toimetusega võttis ühendust Starmani klient Rasmus, kelle sõnul oli tal selle nädal alguses suuri probleeme telekast saadete järelvaatamisega. Nimelt oli telekava tühi ja selle tõttu ei saanud valida ka saateid, mida järele vaadata.

Uuendusega küll probleemid likvideeriti, kuid Rasmus sellega rahule ei jää. "See on haige, et ma pean maksma vigase teenuse eest," on ta pettunud.

Selgus, et nii 11. ja 17. oktoobril oli Starmanil ulatuslikud häired, sest mõlemal päeval vallandus sotsiaalmeedias tõeline klientide pahameeletorm. "Kuidas suhtuks ettevõte, kui ma hakkan kuus ainult poolikut arvet maksma?" püstitas üks klient Starmani Facebooki lehel küsimuse. Mõned märgivad, et Starmani teleteenus on probleemide küüsis juba pool aastat ja iga uuendusega paistab asi ainult hullemaks minevat.

Starmani väliskommunikatsiooni spetsialist Kerli link selgitab, et kõik tehtud uuendused ei ole seotud teenuse kvaliteediga. "Eelkõige on uute tarkvaraversioonide eesmärgiks pakkuda klientidele uusi võimalusi ja veelgi paremat telerivaatamise kogemust," ütles ta.

Link räägib, et oktoobri alguse tarkvarauuendusega tulid nad vastu klientide soovidele ja täiendasid olemasolevat funktsionaalsust ehk telekava vaates suurendati saadete pealkirjade kirjasuurust ja pilt-pildis ekraanivaadet, lisaks uuendati otsingut ja TV keskkonnas vähendati punase tooni osakaalu.

"Kahjuks sisaldas tarkvara versioon viga, mis tekitas telekava laadimisel meie serveritele väga suure koormuse. Selle tagajärjel osadel klientidel telekava ei uuenenud korrektselt. Saatsime 17. oktoobril välja klientidele erakorralise ja täiendatud tarkvaraversiooni, millega viga sai kõrvaldatud," ütles ta.

"Viga ei esinenud kõikidel klientidel. Läheneme alati kliendiprobleemidele individuaalselt ja püüame leida kliendi jaoks parima talle sobiva lahenduse. Vabandame kõikide klientide ees," lisas Link.