Kui varem tõi Maxima koju tasuta kätte kui toidukorvi summa ületas 39,99 euro piiri, siis tänase seisuga peab summa olema üle 49,99 euro.

Hinnatõus pani imestama nii mitmedki kliendid, kes Maxima e-teenust kasutanud on. Sellekohast pahameelt leiab näiteks Maxima Facebooki lehelt.

Kasuliku toimetus rääkis teistegi klientidega, kes tugeva meelehärmi tõttu Maxima kojukandeteenuse juba mingi muu jaeketi oma vastu vahetanud on. "Puuviljad, juurviljad sellised, mis veel hädaga süüa kõlbavad. Piim kohe aeguv, säilivustähtaeg lõppeb järgmine või ülejärgmine päev," kirjeldas üks ostleja oma kogemusi Maximast tellitud toidukaubaga.

"On jäänud mulje, et Maxima on selle teenuse teinud selleks, et teiste kettidega lihtsalt kaasas käia," möönab nüüdseks endine Maxima klient. "Tehakse sellise "nii vähe, kui võimalik" suhtumisega."

Kasulikku hakkas ennastki huvitama, miks otsutas Maxima e-teenuse hinda tõsta ning kuidas käib seal ostukorvi komplekteerimine, et klientideni jõuab kohe aeguv kaup.

E-Maxima juht Mihhail Solovjov selgitab, et tellimuste komplekteerimisel lähtuvad nad põhimõttest, et toote kasutamiseks peab kliendil jääma vähemalt kolm päeva. "Erandiks on kulinaariatooted – nende “parim enne” võib olla ka lühem, kuid kindlasti on kuupäev märgitud vastaval tootekleepsul," märgib ta.

Hinnapoliitikat põhjendab Solovjov sellega, et enamik ostjad alla 50 euro tavaliselt ei kulutagi. "Samal ajal vaatasime üle kojukande hinna ning nüüd on ka klientidel, kes teevad alla 49,99-eurose tellimuse, võimalik saada tellimus tasuta kätte, sõltuvalt tellimuse ajast ja piirkonnast."