Delfi toimetuse poole pöördus Viimsi SPAd külastanud pereisa, kes kirjutas, et lõpetas koolivaheaja lastega Viimsi SPAs ning lahkudes olla ta teenindajale märkinud, et „spaa hakkab alla käima, kuna atraktsioonid, mis aasta eest katki olid, on endiselt katki“.

Selle peale vastas teenindaja, et „see pole meie OÜ teema vaid selle eest vastutavad need, kes atraktsioonid välja mõtlesid“.

Isa uuris edasi, et kuidas saab nii olla, et spaa pileteid müüb, aga ei vastuta. Teenindaja seda kommenteerida ei osanud.

Isa lisas, et „Tõsi, lilla toru paistis töökorras olevat. Katki olid igasugused asjad, kus lapsed vett pumbata said vms. Ühesõnaga pigem sellised harivad asjad.“

Viimsi SPA turundusjuht Kaja Kuusik vabandas spaa nimel töötaja ebakompetentse vastuse eest.

"Loomulikult oleme meie vastutavad meie veekeskuses toimivate atraktsioonide töökorras hoidmise eest," lisas ta.

Kuusiku seletusel on Atlantis H2O veekeskuse peamisteks atraktsioonideks 8 erineva pikkusega liutoru või liumäge, millest 2 asuvad eraldi väikelastealal. Lisaks ringvooluga jõgi, lainebassein ja mullivann.

"Kõik nimetatud atraktsioonid on heas korras ja külastajaile avatud. Lisaks on väikese lisatasu eest võimalik nautida Viimsi SPA saunakeskuse teenuseid, kus on kokku 7 erinevat sauna, spaabasseinid ja sportujula," kinnitas Kuusik.

Et pakkuda põnevust ka külastajaile, keda liutorudest allalaskmine ei paelu, on spaal lisaks 32 erinevat vee- ja loodusteemalist harivat eksponaati.

"Kuna keskuses olev väga kõrge õhuniiskus ja vees sisalduv kloor põhjustavad aeg-ajalt peamiselt elektroonikal põhinevate eksponaatide rikkeid, siis võib tõepoolest ette tulla olukordi, kus 10-20% eksponaatide koguarvust, mis on 32, ei tööta. Pigem tuleb seda ette kõrgema täitvusega perioodidel, nagu pühad ja koolivaheajad," selgitas Kuusik.

Seetõttu tehakse veekeskuses igal esmaspäeval ruttiinne kontroll, mille käigus katsetatakse läbi kõik eksponaadid. "Katsetuste protokolli saadame ettevõttele, kes on meile eksponaadid valmistanud. Nemad tellivad uued vajaminevad varuosad ja teatavad remondigraafiku.
Elektroonika tellitakse enamasti väljaspoolt Eestit, mehaanilised osad valmistatakse Eestis eritellimusena. Paigaldustöid saab teostada aegadel, mil veekeskus on külastajaile suletud, see tähendab pikemate tööde tegemist öisel ajal," selgitas Kuusik.

Seetõttu kõigub spaa eksponaatide töökorda saamiseks vajaminev aeg nädalast kuni 2 kuuni. Hetkel vajalike planeeritud tööde teostamine on kokku lepitud novembrikuu lõpuks.

"Meie investeeringud eksponaatide töökorras hoidmiseks on olnud püsivalt väga suured. Suhtume tõsiselt oma külastajate tagasisidesse ja oleme osadele suurematele eksponaatidele, mille töös on esinenud korduvaid tõrkeid, tellinud algsest lahendusest erineva, täiesti uue lahenduse ning uued komponendid, et tulevikus sarnaseid korduvaid probleeme vältida," lisas Kuusik.

"Hetkeseisuga ei tööta meie 32-st eksponaadist Archimedese vann (uus programm on projekteerimisel), Igapäeva veekulu eksponaat ei tööta osaliselt, 7 viktoriini eksponaadist ei tööta 2, Tehnoloogialinnakus vesi lekib ning seetõttu ei ole seal paate, hetkel tehakse uusi tihendeid ja väravaid, mis on lubatud meile tarnida 45.-47. nädalal.
Veepillil ei võta osad veetorud vett sisse," loetles Kuusik.

Ta lisas, et spaa teavitab alati kliente suuremate eksponaatide riketest ja vastavad infosildid on väljas sissepääsu alal kassa juures. "Kõikide keskuses asuvate eksponaatide töökorras olek on meie vastutusel. Loodame inimeste mõistvale suhtumisele ja soovime, et meie veekeskusest saadav emotsioon on positiivne ja et meie juurde tuldaks tagasi," avaldas Kuusik lootust.