Eesti sotsiaalmeedia agentuur Vurr loovjuht Rauno Kutti ütleb, et tänane sotsiaalmeedia on avatud kõigile ning loomulikult kaasnevad sellega erinevad ohud.

Donald Trumpi "fake news"-sildistamine ei erine sisuliselt kuidagi "fake ads" teemast. Kuidas keegi seda enda kasuks keerab on puhas strateegia, mida ei saa nii lihtsalt läbi näha. Arvestades, et Facebooki Ads platvormil jookseb päevas tuhandeid kui mitte miljoneid reklaame, siis selle üle täieliku kontrolli võtmine ning nende sisuline analüüsimine on väga keerukas protsess," nendib Kutti.
Ta lisas, et nii nagu ütles ka Facebook ise, saab ainult tõsta kontrolli taset, et olla järgmine kord paremini valmis reageerima.
Sama probleem võib ette tulla pea igas kanalis, kui seda targalt teha. Lõppude lõpuks on ju kõik inimesed teadlikud, et infoallikate osas tuleb väga kriitiline olla, eriti tänapäeval, kus iga autor võib pälvida oma mõtetega väga suure nähtavuse," ütles Kutti.
Kutti prognoosib, et sotsiaalmeediat hakatakse järjest rohkem kontrollima, aga ühtlasi tuleks inimesi veel rohkem harida küberturvalisuse ja allikakriitika teemal. Sotsiaalmeediakanalid viimaste sündmuste tõttu väga palju muutuma ei hakka
Ühtlasi ei oleks sellist olukorda tekkinud, kui selleks poleks vastavat alust ning üsnagi polariseerivat eeskuju. Probleemid, mida võimendati, olid olemas Venemaa sekkumisetagi, lihtasalt neid võimendati arvatavasti Venemaa kaudu. Samas ei pruugi kunagi välja tulla, kes selle taga tegelikult olid."