Delfi Kasulikuga ühendust võtnud lugeja sõnul toimus järgnev olukord laupäeval kell 9 Paide Maxima poes. "Läksin poe uksest sisse ja jõudsin puuviljaletini. Hakkasin otsima kilekotti, kuhu õunu panna, samal ajal märkasin ka teisel pool letti teenindajat, kes samal ajal kaupa välja pani," meenutab ta.

Siis aga juhtus midagi ootamatut. "Võtsin kilekoti ja jõudsin õunad kotti panna, kui ühel hetkel karjus teenindaja, et täna on pood suletud ja avatud on vaid apteek. Küsisin siis et mismoodi, kui poeuks on avatud ega pole sellel ka teavitussilti, et pood on suletud," kirjeldab lugeja juhtunut.

"Sellepeale käratas teenindaja, et silt pannakse varsti. Panin siis asjad tagasi ja läksin teise poodi. Seal kuulsin, et ka teised klendid ei saanud aru, mis toimub ning olid samamoodi poest välja visatud."

Lugeja peab oma kogemust Maximaga ebameeldivaks. "Silt peaks uksel
olema ikka enne kui klient poodi tuleb, et pood on suletud, mitte karjuma üle poe," nendib ta.

Maxima operatsioonidirektori Marko Põderi sõnul mõistavad nad kliendi ootusi ja paluvad vabandust võimalike ebamugavuste pärast. "Teenindaja jagas kliendile infot, mis oli ka plakati kujul välisuksele jõudmas – tehnilistel põhjustel alustas kauplus tööd hiljem," ütles ta. "Kindlasti pöörame edaspidi suuremat tähelepanu sellele, et info levib korrektsemalt."

Maxima esindaja lisab, et nende andmetel käitus klienditeenindaja ikkagi viisakalt.