Büroo ise kirjeldab oma eskiisi järgnevalt: hoone maht on kasvava iseloomuga ja tekitab ühendava terviku erinevate kõrguste vahel. Tõusva hoone idee jätkub ka siselogistikas. Gonsiori tänava poolses osas järgib uus hoone ajaloolise vana Kaubamaja kõrgust, Rävala puiestee poolses otsas kasutab hoone maksimaalset kõrguse. Peamised sissepääsud on Rävala puiesteelt ja Kaubamaja ja Gonsiori tänava nurgalt. Autode ligipääs ning kauba laadmine on tagatud topelt-rambiga Rävala tänava poolt.

Ümber terve hoone kulgeb “lõhe”, mis laseb näitab hoonesisest elu ja põnevust. “Lõhe” koosneb eri iseloomuga alades, kohvikutest, toidualast, mis avanevad Kaubamaja tänavale. Keskne ürituste aatrium avaneb esinduslikule Rävala puisteele ning monobränd avaneb Laikmaa tänavale.

Juunis välja kuulutatud Kaubamaja kvartali arhitektuurivõistluse tulemusel kerkib uus Kaubamaja Tallinna müügimaja, Rävala puiestee büroohoone ning maa-alune parkla. Kaubamaja pind suureneb praegusega võrreldes kuni kaks ja pool korda.