Mustamäe autokauplusest ostetud varuosa andis juba ühe kuuga otsad
Klient pöördus seega tarbijavaidluste komisjoni. Tema sõnul avastas ta umbes kuu pärast generaatori ostu ja paigaldust, et auto esituled ning esipaneeli lambid vilguvad. Siis pöördus klient elektriku poole, kes tuvastas ampermeetriga, et generaator ei anna stabiilset voolutugevust ning generaatori võlliots on kõverdunud, mis ongi voolu kõikumise põhjuseks.
Selle teadmisega läks klient poodi tagasi ning generaator võeti remonti, kuid juba varsti sai klient poest vastuse, millega ta ei nõustunud.
Esiteks: generaatori andis klient remonti kujul, kus seadme võlli ots oli kaetud musta plekkkorpusega, mida aga tagastades enam ei olnud. Tarbija ei nõustu ka sellega, et generaatori seib on kõver, sest seib asub üldse teisel poolel. Lisaks on remonditööde aktis kirjas, et võlliots siseneb mootorisse aga tegelikult see nii ei ole. Tarbija kirjalikule pretensioonile kaupleja ei vastanud.
Seega otsustas klient ostusumma tagasi nõuda.
Varuosade pood Ristmik otsustas, et targem on tarbijavaidluste komisjonis mitte osaleda ning oma kommentaare mitte jagada ehk päringuid ignoreerida.
Küll aga edastati tarbijale garantiiotsus, millest selgub, et garantiispetsialistile on esitatud ülesanne kontrollida generaatori rulli kõveruse põhjuseid.
Garantiiuuring näitas, et generaatoril on kõver mitte rull (rihmaseib) aga generaatori võlliots, mis siseneb mootorisse. Võlliotsa kõverdus on nii suur, et paigaldamine ei olnud võimalik või peale paigaldamist generaator ei saanud funktsioneerida. Aktis järeldati, et paigaldamise ajal oli generaator töökorras.