06.12.2017, 17:06
FOTOD: Ei saa võimalust kasutamata jätta. Ettevõtted kasutavad Prisma kampaaniat usinalt ära
FOTO:
Tihti on nii, et kui mõni reklaam on sattunud ühiskonnas löögi alla ning on vastu võetud negatiivselt, siis leidub kohe neid ettevõtteid, kes sellest võimalusest kinni haaravad. See on nagu üks firma annaks teisele jalgpallis söödu otse värava ette. Sinu asi on vaid pall väravasse lüüa. Seda on teinud mitmed ettevõtted ka Prisma viimase "Jälle" kampaania tuules. Eriti häiris inimesi sõnum "Jälle raamat?"
Tõenäoliselt on tegu reklaamimaailma ühe toredama võttega, et kui sa märkad ühiskonna pahameelt mõne teise ettevõtte kampaania suhtes, siis tuleb kohe välja tulla oma positiivse vastureaktsiooniga. Nii on suur šanss, et sinu reklaami jagatakse sotsiaal- ja ka tavameedias. Seda on teinud seekord ka raamatupood, sokimüüja ning Tartu hipster-kaubamaja Aparaaditehas. Tundub, et kruusidel, raamatutel, sokkidel ja küünaldel võib sel jõuluajal olla eriti hea minek.