Lasnamäe Prisma klienditeeninduse juhataja Tatjana Sorokinskaja sõnul on selline olukord erandlik. "Prisma eesmärk on alati pakkuda kõige laiemat tootevalikut," ütles ta. "Oleme selles täna ebaõnnestunud, kuna inventuuri tõttu on kauba tellimine ja väljapanemine veninud."

"Nii suur hulk tühje riiuleid ei ole kindlasti tavapärane ja normaalne asjade seis ja vabandame, et see kahetsusväärne olukord tekkida sai. Teeme juba täna kõik endast endast oleneva, et kaupluse riiulid võimalikult kiiresti korda saada," lubas Sorokinskaja.

Prisma tühjadest lettidest on Delfi Kasulik varemgi kirjutanud. Septembris käidi läbi mitu erinevat Prisma kauplust, kust vaatas otsa praeguste fotodega sarnane vaatepilt - mõnel riiulil kaupa polnudki. Toona selgitas Prisma kommunikatsioonijuht Piret Lankots, et näiteks Kristiine Prismas on tühjade lettide põhjuseks sortimendi uuendamine.