5. EASi matrjoškad

2013. aasta lõpus ilmus sotsiaalmeediasse neli venekeelset videolõiku, kus kujutati hiiglaslikke matrjoškasid, kes Eestis piinlikesse olukordadesse sattusid ning kellele alati abivalmis turismikorraldaja appi tõttas. Nii taheti idanaabritele Eestit reklaamida. Klipid ajasid aga endast välja tuntud reklaamieksperdid ja ühiskonnategeleased, mille peale EAS kampaania sootuks peatas. Kokku läks kampaania maksma 28 tuhat eurot.

4. Rehe leivareklaam

Oktoobris kirjutas Ärilehe toimetusele lugeja, keda häirisid Eesti Pagari rukkileiva reklaamid, kus kaks rukkist jätavad nisuna kujutatud tegelaskuju paadist maha. Lugeja sõnul propageeritakse niimoodi kiusamist. Reklaamiõppejõu Tiina Hiobi sõnul võib reklaam tingida lastes arusaama, et erinevaid ja nõrgemaid võibki halvasti kohelda ning kõrvale jätta. Eesti Pagari sõnul oli reklaam mõeldud naljaga ja kellegi kiusamist propageerida ei tahetud.

Kolme kõige vastakamat reklaami vaata juba videost!