5. Pierre-vastane kampaania

Veebruaris alustas üks välismaalasest klient Tartu restorani Pierre vastu sotsiaalmeediakampaaniat. Põhjuseks väga kummastav juhtum – nimelt tellis klient vegan pasta, kuid sööma hakates avastas sealt sealihakuubikud. Kui klient selle peale kaebama läks, sai ta vastuseks teenindajate pilked. Pierre vastase kampaaniaga läks kaasa sadu inimesi, kes restoranile Facebookis lahkesti negatiivseid arvustusi jagasid.

4. Talllinki ülikallis hommikusöök

Samal kuul leidis aset teinegi veider juhtum, kus Soome reisinud kliendil vajus Tallinki laeval hommikusöögi hinda nähes suu ammuli. Lusikatäis munaputru, kaks viilu peekonit, tükk leiba ja kohvi. Selle tagasihoidliku hommikusöögi eest tuli välja käia tervelt 12 eurot ja 50 senti. Kõige rohkem häiris aga klienti see, et väljas polnud hinnasiltegi, seega ei saanud ta ette teada, palju ta maksma peab. Tallink selgitas, et hind on ekraanidel täitsa olemas.

Millised lood paigutusid kolmandale, teisele ja esimesele kohale, vaata lähemalt videost!