Belgia raadiohääl ja telenägu Peter Van de Veire plaanis tänavu jõuluajaks Tallinnasse lennata, kus tema tütar Erasmuse tudengina hetkel õpib.

Jõulurahu Tallinnast Van de Veire siiski ei leidnud: tema plaanid katkestas LOTi ja Nordica lend, mis oli 15 inimese võrra ülebroneeritud.

Van de Veire kirjutas ebameeldivast intsidendist ka Facebookis. Ta kirjeldas, et oli lennupiletid ostnud pikalt ette, saabus lennujaama varakult kohale, oli oma äraantava pagasi varakult check-ini andnud ning kannatlikult oma lendu oodanud. Lennufirma ei andnud üheski loetletud etapis märku, et lend võiks olla ülebroneeritud. Mees jäeti lennust maha. Kuna ta ei saanud samaks päevaks asenduslendu, otsustas ta oma reisiplaanid katkestada.

Mees olla lennujaamas pisaretes nutma puhkenud, oma tütele helistanud ning palunud, et see ka Eestis tehtud restoranibroneeringu tühistaks ning jõuludeks asendusplaanid leiaks.

Van de Veire sõnul aitasid jõuluajal tema tütre hädast välja teised Erasmuse tudengid.

Van de Veirele olla öeldud, et kõik lennufirmad teevad ülebroneerimisi lähtuvalt matemaatilistest kalkulatsioonidest, sest alati on teatud osa reisijaid, kes ei ilmu kohale. Van de Veirel läks lihtsalt kehvasti: sel korral ilmusid lennule kohale kõik reisijad.

Nordica turundus- ja kommunikatsioonijuhi Toomas Uibo selgitusel ei olnud tegemist klassikalises mõttes ülemüügiga.

"Suurem lennuk tuli olude sunnil asendada väiksemaga ja seetõttu ei mahtunud kõik reisijad Amsterdami-Tallinn lennule ära. Lennuki vahetuse põhjustas tehniline rike, mis avastati 22. detsembril Tallinnas, vahetult enne väljalendu Amsterdami," selgitas Uibo.

Kõne all olevale Tallinna lennule ei pääsenud Amsterdamist Uibo edastusel 10 inimest. Kahele reisijale leiti samal päeval asenduslend ja seitsmele inimesele järgmiseks päevaks. "Asenduslendude leidmist raskendas jõulueelne periood, kus lennukid on tavaliselt väga täis. Amsterdami jäänud reisijad ööbisid Nordica kulul kohalikus hotellis. Üks reisija 10-st aga loobus asenduslennu pakkumisest ning katkestas oma reisi," märkis Uibo.

Ta lisas, et tegemist on loomulikult kahetsusväärse juhtumiga. "Lennufirmana vabandame alati reisijate ees. Selliseid olukordi aga tuleb paraku lennunduses ette. Esmalt hoolitseme selle eest, et maha ei jääks lastega pered, grupis reisijad ja reisiseltsilised. Ka seekord jäid Amsterdami täiskasvanud ja üksinda reisivad kliendid, kelle eest kanti hoolt kohapeal," lisas Uibo selgituseks.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid