Delfi Kasulikuga võttis ühendust Toomas (nimi muudetud - toim), kes ostis 18. oktoobril Lõunakeskuse Klickist uue HP 15 arvuti.

Nädal pärast ostu hakkas aga arvuti vigurdama - Toomase sõnul kiskus pilt ruuduliseks ja jooned jooksid sisse. Ta tahtis arvuti poodi tagastada, kuid seejärel tabas teda suur üllatus.

"Leidsin karbist kellegi vana garantiiremondi kirja, kus olid kirjas täpselt samad vead, mis arvutil pärast ostu ilmsiks tulid," kirjeldas ta juhtunut.

"Nende garantiiremonti oli eelmine kasutaja saatnud selle 4. oktoobril," jätkas Toomas. "Seega kahenädalane vahe ja müüdi juba uue pähe maha."

Seejärel viis Toomas arvuti poodi tagasi. "Seal tehti suuri silmi, et kuidas selline olukord küll tekkida sai. Nad tahtsid mulle küll uut arvutit anda, kuid ütlesin, et pole ebakompetentsete töötajatega rahul ja usaldus Klicki vastu kadunud ning soovisin raha tagasi."

Toomas sai küll raha tagasi, aga kogemusest on ta endiselt nördinud. "Sellise suurfirma poolt poleks osanud sellist asja oodata. Raha tagatusega samuti viivitati. Kui ma poleks seda kirja sealt karbist leidnud, olekski petetud klienti, kes lootis saada uut sülearvutit," lõpetas ta.

Kasulik saatis Toomase kirjeldatud loo edasi ka Klickile kommenteeriseks. Klicki kliendisuhete juht Annika Tedremäe vastas sellele järgnevalt: "Meil on kahju, kui alltoodud juhtum on aset leidnud, kuid edastatud kirjas sisalduvate andmete põhjal ei ole võimalik teemat kommenteerida."