Lugeja kirjutas: "Ei saa mitte vaiki olla! Maximas pidev probleem sellega, et hinnad muutuvad kassas suuremaks. Pildil näha, et kaubal hinnaks 3,59/kg ja kassas muutub see 4,29/kg. Ehk siis seakoot maksab saalis 3,77 € ja kassas 4,50 € (-0,37 € soodustust tekkis sellest, et kasutasin kaardile kogutud Maxima raha). Lihtsa liigutusega peteti minult välja 0,73 eurot. Ja ma kontrollin oma kassatšeki vastavust äärmiselt harva! Tehke palun mingi üleskutse, et inimesed kontrolliksid oma oste ja avalikustaksid petised. Siis teaksime, milliseid kauplusekette vältida. Võrreldes teiste riikidega on toit niigi kohutavalt kallis ja siis veel kassas varastatakse labaselt sinu taskust," kirjutas lugeja.

Kommenteerib Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen.

Ennekõike tahame tänada klienti tähelepanelikkuse ja vihje edastamise eest. Ostutšekil kajastuv hind, 4.29 € on korrektne. Kaupluse müügisaalis väljasolevatel hinnasiltidel nähtav 4,29 € on samuti õige.

Küsimus on tootjapoolsel markeeringul, mis ka tarbija tähelepanu pälvis. Nimelt on tootja teinud endapoolsel seakoodi markeeringul apsu.

Oleme sellega kursis ja koheselt kui kirjeldatud apsu leidsime, asusime tegutsema, et meie järgmistel ostjatel oleks üheselt arusaadav info. Ka andsime tootjale märku, et meie kaupluses selline ebakõla on tuvastatud.

Selleks aga, et ostja meelehärmi parendada, kutsume teda tagasi kauplusesse, mida ta külastas ja me hüvitame apsust tekkinud vahe tema kasuks.