EAS persoonibrändide toetamisest: oleme valmis arutama koostööprojekte, sealhulgas sõnumite ja trükiste jagamist
Ärileht kirjutas täna kolmikõdede Luikede brändist, mis maailmas laineid lööb. Kodus on nad aga olukorras, kus toetajaid on raske leida. Neiud tutvustavad Eestit ja siinseid jooksmisvõimalusi, aga toetajaid ajavad ise koos treeneri abiga kokku. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse on valmis koostööd arutama. Loe tänast lugu siit.
EASi pressiesindaja Mariann Sudakov ütles, et persoonibrändidele nad konkreetset rahalist toetust ei paku. „Tahame rõhutada, et EAS ei ole ainult rahaliste toetuste jagamise sihtasutus ehk meil on ka teisi meetmeid ja koostööprojekte Eesti rahvusvaheliseks tutvustamiseks," ütles ta.
Sudakov lisas, et EAS on seni ja ka tulevikus igati avatud arutamaks erinevaid koostööprojekte Eesti tutvustamiseks, sealhulgas jagama näiteks Eestit tutvustavaid sõnumeid ja trükiseid riiki esindavatele sportlastele, kultuuritegelastele ja teiste valdkondade mõjukatele esindajatele.
„Hindame kõrgelt nende rolli ja tööd Eesti tutvustamisel ja tuntuse kasvatamisel välisriikides ning oleme selles osas alati olnud avatud koostööks. EAS, täpsemalt EASi turismiarenduskeskus, on õdede Luikedega teinud edukalt koostööd näiteks Visit Estonia sotsiaalmeedia vahendusel," ütles Sudakov.