Turul oli esindatud Baltimaade disainibrändide paremik, kokku 110 disainerit ja loojat. See avas võimaluse saada ülevaade aasta jooksul toimunud arengutest ning käesolevatest suundadest tekstiilis, ehtedisainis, interjööre ilmestavate illustratsioonide ja graafika, sisustustoode ning keraamika vallas, aga ka järjest rohkemate uute tulijatega lastetoodete vallas.

Disainituru juhi Kaire Ranniku sõnul on kevadine turg hea koht uutele disaineritele enda tutvustamiseks ja tellijatele uute lemmikute leidmiseks. “Lisaks Eesti disaineritele sai jälle tutvuda ka Läti ja Leedu tegijatega. Samuti on see võimalus vaadata üle oma tuntud headuses vanad lemmikud ning pärida uute toodete kohta,” ütles Rannik.

Disainituru kirju külastajaskonna seas oli nii turuga sina peal olevaid disainisõpru kui ka Tallinnasse nädalavahetust veetma sõitnud ja siinse disainiga esmakordselt kokku puutuvaid välisturiste. Külastajad said tutvuda uute trendide, toodete ja kevadkollektsioonidega ning panna silma peale disaineritele, kelle loomingut jahtida kingituseks juba kuue kuu pärast toimuval disaini jõuluturul.

“Disainerite jaoks on sedalaadi turud parim koht, kus tutvuda oma ostja ja tellijaga ning saada tagasisidet toodetele, millest lähtuvalt neid siis omakorda täiustada. Lisaks on turg ideaalne koht, kust saada esimesi väliskontakte, sest üritust külastab turistide seas ühe rohkem ka professionaalseid sisseostjaid Soomest ja Rootsist,” rääkis Aivar Roop, brändi Nufnuf looja. Roopi sõnul on Nufnuf just sellisel moel leidnud endale mitmeid välispartnereid, kelle kaudu brändi toodangut eksportida.

Eesti Disainikeskus aitab edendada Eesti disainivaldkonda, eesmärgiga teha disain ühiskonnas paremini nähtavaks ja näidata heast disainist sündivat väärtust elukeskkonna kvaliteedi parandamisele, innovatsiooni suurendamisele ja majanduskasvule. Keskus viib kokku disainereid, ettevõtjaid, avaliku sektori esindajaid, poliitikakujundajaid, et tekiks uued ettevõtmised, mis aitaksid kaasa elukeskkonna kvaliteedi parandamisele, innovatsiooni ja seeläbi majanduskasvu suurendamisele.

Eesti Disainikeskus aitab edendada Eesti disainivaldkonda, eesmärgiga teha disain ühiskonnas paremini nähtavaks ja näidata heast disainist sündivat väärtust. Keskus viib kokku disainereid, ettevõtjaid, avaliku sektori esindajaid, poliitikakujundajaid, et tekiks uued disaini väärtustavad ettevõtmised, mis aitaksid kaasa elukeskkonna kvaliteedi parandamisele, innovatsiooni ja seeläbi majanduskasvu suurendamisele.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena