„Kõik naersid BYD mänguasja üle,“ ütles Hiina ettevõtte Euroopa direktor Isbrand Ho. „Ja nüüd on igal tootjal elektribuss.“

Ühtäkki võetakse elektribusse tõsiselt. Neil on potentsiaali teha linnatranspordis revolutsiooni, Sama kehtib ka kütusetööstuse suhtes. Tänu elektribusside võidukäigule pole sel aastal enam ööpäevas tarvis umbes 279 000 barrelit naftat. Iga viie nädala järel lisandub Hiinas Londoni suurune elektribusside armee.

Läinud aastal sõitsid maailmas ringi 385 000 elektribussi, millest 99 protsenti liikusid Hiinas. Kogu Hiina bussipargist moodustasid elektribussid 17 protsenti.

See avaldab tugevat mõju kütuse nõudlusele. Kuna tavaline buss kulutab umbes 30 korda rohkem kütust kui keskmise suurusega auto, avaldab nende kadumine nõudlusele tohutult mõju.