Vedomosti allikate sõnul tõusevad sõidukite hinnad 1-2% olenevalt mudelist ning komplekteerimistasemest.

Ettevõtte osaniku Renault nüüdne vanem asepresident ning Euraasia tegevdirektor, varem AvtoVAZi juhtinud Nicolas Maure selgitas juba märtsis, et AvtoVAZ ostab koosteosad välismaalt ning Ladal on lokalisatsioon tema sõnul 85%.

Milliseks hinnad kujunevad ei ole täpselt teada. Lada kodulehe andmetel maksab kõige populaarsema mudeli Vesta odavaim versioon 569 900 rubla ( 7970 eurot). Populaarsuselt teine, Lada Granta miinimumhind on 399 900 rubla (5593 eurot). Kui hind tõuseb 2%, siis kallinevad autode baasmudelid 8000-11000 rubla võrra (112-154 eurot).

Jaanuaris tõusid Ladade hinnad 2-3%. Ka eelmisel aastal tõstis autotehas hinda kaks korda: aasta alguses 2% ning septembris 2%, aga siis ei puudutanud hinnatõus kõiki mudeleid.

Ettevõtte kinnitusel usuvad nad, et hinnatõus mudelite populaarsust ei vähenda, sest muutus on väike ning Ladad hinnaeelis turul jääb alles.
Ka automüüjad nõustuvad, et 1-2% hinnatõus parandab rentaablust, kuid nõudlust tõenäoliselt ei mõjuta.

Ka varasemad hinnatõusud ei ole müüki mõjutanud, kasv on olnud isegi suurem kui turul tervikuna, tõdes üks edasimüüja Vedomostile.