Fondi jaoks on tehinguga seotud olulisteks strateegilisteks kaalutlusteks sünergia võimalus, mis tuleneb Postimaja kinnistu asukohast kõrvuti Coca-Cola Plaza kinnistuga, mis juba kuulub fondi portfelli, ning Tallinna Peatänava projektist.

Coca-Cola Plazas on netorendipinda 8664 ruutmeetrit ja postimajas 9141 ruutmeetrit. Suure kokkuehtitusega peaks kasvama netorendipind 30 000 ruutmeetrini.

„See on klassikaline näide kahe hoone liitmisest, kuidas üks pluss üks on kolm,“ ütles Baltic Horizoni juht Tarmo Karotam.

Selle sünergia saavutamiseks ning arhitektuurilise lahenduse välja töötamiseks on partneriks valitud arhitektuuribüroo HG Arhitektuur OÜ koos oma tööga „Rotermann Passage“. Kavandatav lahendus hõlmab uut väliskujundust, suurendab väljarenditavat pinda ja on suunatud funktsionaalsuse parandamisele kahe hoone vahele jääva ala ja Rotermanni kvartali suhtes.

Tehingu ostuhind on ümmardatult 34,4 miljonit eurot (millele lisandub käibemaks), millest ligikaudu 30,8 miljonit eurot on fondivalitseja näinud ette hinnana postimaja olemasoleva rahavoo eest ning 3,6 miljonit eurot kui tasu potentsiaalse laienduse võimaliku tulevase rahavoo eest.

Oodatava olemasoleva rahavoo omandamise ligikaudne tootlus on 6%, kogu ostuhinna ligikaudseks tootluseks on 5,4%. Postimaja tänane kogu väljarenditav pind on 9 141 m2. Ankurrentnikeks on Rimi, H&M, New Yorker, Eesti Post ja MyFitness.