Lennukile registreerimine iseteenindavaks
Tõsi küll, esialgu saavad selliseid privileege kasutada vaid Estonian Airi kliendid, kellel kaasas ainult käsipagas. Eesti lennufirma kliente on Tallinna lennujaama läbivatest reisijatest aga enamus, umbes 60 protsenti.
Iseteeninduskioski tellinud Estonian Air ASi asepresident Leela Lilleorg loodab, et võimalus ise ennast lennukile registreerida leevendab praeguseid pikki chek in’i järjekordi, kus pole haruldased ka lennukist mahajäämised. Juunikuus koges sellist kurba saatust terve suur Narva lastegrupp.
Seega tuleb ennast järjekorda sättida vähemalt poolteist tundi enne lennuki väljumist. Umbes kümmekond inimest päevas kasutab juulikuust avanenud võimalust tuua oma pagas lennujaama ja registreeruda lennule juba eelmisel päeval. Lilleoru sõnul võiks neid olla aga kümme korda rohkem, kuid eks iga uus asi tahab harjumist.