"Täna hommikul pandi meid hommikul kell viis hotellis bussi, et lennujaama minna, kohale jõudes registreerisime pagasi ning tegime check-in'i," rääkis Delfiga vestlenud Tiina, "passisime lennujaamas mitu tundi, kell 7:20 pidi lend väljuma, kuid alles kaheksa ajal ilmus tabloole märge, et lend tühistatud," jätkas ta.

Ta rääkis, et mitte keegi mingit infot ei jaganud ning nendega kaasas olnud giid oli samamoodi teadmatuses. Pärast paaritunnist ootamist teatati neile, et neid viiakse hotelli ootama, järgmiseks lennuajaks kuulutati välja 18:30.

"Lootsime, et meile antakse hotellis vähemalt tubagi, aga saime ainult lõunatalongid, me oleme öö otsa magamata olnud, tahaks duši alla minna," seletas ta. Tema ning teise Delfile kirjutanud reisija sõnul on reisiseltskonnas palju pisikesi lapsi.

"Lapsed nutavad, nad tahavad koju, mina ka," vahendas üks reisija oma kogemusi Tenerifelt, Playa de las Americaselt. "Kuigi osad seltskonnast on käinud linna peal jalutamas, siis on imelik, et meile tube ei antud ning meie kohvrid jäeti ka lennujaama," jätkas Delfiga rääkinud Tiina.

Tema sõnul on lennuki pardal kahe reisifirma - Tez Touri ja Novatoursi kliendid - seejuures hommikul sõidutati lennujaama vaid Novatoursiga reisile läinud. "Tez Touri omad oleks nagu teadnud, et hommikune lend ära jääb, nemad pikutasid basseini ääres, kui meid tagasi hotelli toodi," rääkis ta rõõmsalt, sest lootus ikkagi öösel Tallinnasse jõuda veel püsib.

Tez Touri turundusjuht Svetlana Vertjanova kinnitas, et hommikune hilinemine oli neile teada. "Me oleme SmartLynxiga pidevalt otseühenduses, tegu on ahelhilinemisega juba eilsest, kui hiljaks jäi Tallinnast Barcelonasse suundunud lend," ütles Vertjanova.